tweede reisveslag - Reisverslag uit San José, Costa Rica van Ruud Kersten - WaarBenJij.nu tweede reisveslag - Reisverslag uit San José, Costa Rica van Ruud Kersten - WaarBenJij.nu

tweede reisveslag

Door: ruudkersten

Blijf op de hoogte en volg Ruud

10 Maart 2011 | Costa Rica, San José

lieve familie en vrienden,

we zijn vandaag in La Fortuna aangekomen, heb inmiddels al zoveel gezien en gedaan, stuk door een oerwond gelopen en een mooie boodtocht gemaakt door de rivieren en weer andere dieren gezien en op de film en foto vastgelegd.

Witte reigers, rode kikker, groene kikkers met zwarte strepen, kaaimannen, brulapen en kapucijnaapjes, ijsvogels met prachtige kleuren, hagedissen, blauwe reigers, colibries, leguanen en wat ik verders nog heb gezien en vastgelegd.

De natuur is zo mooi, dat zullen jullie wel zien op de foto,s en film, vandaag, donderdag dus zijn we 2 dagen in la Fortura en hebben vanmiddag de beroemde en nog werkende vulcaan Arenal gezien, komt wat zwaveldampen uit de schoorsteen zoals ze het hier noemen.

Morgen gaan we een mooie tocht over het water maken en hopen dan weer andere dieren te spotten zoals, krokodillen, grote leguanen, papagaaien en de beroemde goldie aapjes, verschillende vogels, we staan al om 6 uur op om zeer vroeg op het water te zijn, zien we het meeste.

Het eten is tot op heden zeer goed en de groep gaat erg leuk met elkaar om, ben vanavond met Peter en Mick wezen eten, trekken veel met elkaar om en maken lol.

tot snel en knuffie van hier, Ruud