vierde reisverslag - Reisverslag uit San José, Costa Rica van Ruud Kersten - WaarBenJij.nu vierde reisverslag - Reisverslag uit San José, Costa Rica van Ruud Kersten - WaarBenJij.nu

vierde reisverslag

Door: ruudkersten

Blijf op de hoogte en volg Ruud

13 Maart 2011 | Costa Rica, San José

Lieve Familie en vrienden

gisteren zijn we aangekomen op Hacienda Guachipelin te Rincon de la Vieja, een prahtige boerderij vlak bij een nog actieve vulkaan.

Na aankomst zijn we lekker in het zwembad gedoken en heerlijk van de zon genoten, s,avonds heerlijk gegeten en daarna met z,n alle een afzakkertje genomen in de bar, heerlijke muziek.

Ben inmiddels voorzien van een 2 tal cd,s met costericaanse muziek.
Vandaag hebben we een prachtige toer gemaakt bij de vulkaan, mochten helaas niet naar de top, was bewolkt, maar we een mooie wandeling gemaakt, maar heet water bronnen en warme modder poelen, stonk redelijk naar zwafel, maar was wederom weer de moeite waard, reeds veel foto,s gemaakt en de filmcamera blijft ook maar draaien.

zo even lekker lunchen en daarna weer een lekker duik in het zwembad.

groetjes en een dikke knufffffffffff

Ruud

• 15 Maart 2011 - 15:49

Jan En Anita:

Jammer dat je niet verder de vulkaan gezien hebt, maar dat zal wel te gevaarlijk geweest zijn.Lekker warm, zwemmen eten enz. dat is ook vakantie .Wat stinkt die zwavel he' dat weten we nog uit Nieuw-Zeeland.
    Namens Pa en Ma de groeten, ze zijn heel blij dat je zo geniet. tot horens dan.