negende reisverslag - Reisverslag uit San José, Costa Rica van Ruud Kersten - WaarBenJij.nu negende reisverslag - Reisverslag uit San José, Costa Rica van Ruud Kersten - WaarBenJij.nu

negende reisverslag

Door: ruudkersten

Blijf op de hoogte en volg Ruud

25 Maart 2011 | Costa Rica, San José

lieve familie en vrienden,

Ben nu in San Jose en morgen vertrekken we weer naar huis, na een super mooie vakantie in Costa Rica.

Op 23-03 vertroken we naar Manuel Antonio, een prachtige lokatie dicht bij de kust, na aankomst lagen we binnen 5 min met z,n alle in het zwembad en genoten van het verkoelende water en hebben de rest van de middag niks meer gedaan en hier heb ik de eerste luiaard kunnen spotten en op de foto en fil, kunnen zetten, zat dicht bij ons in de boom, nee meneer hing aan de boom, leuk gezicht om te zien.

de volgende dag zijn we naar het park gegaan en daar een wandeling door het natuur schoon gemaakt en enkele dieren kunnen spotten, waaronder, wasbeertjes, hagedissen, leguanen, agouti,s( grote knaagdieren), spinaapjes.
Hier in het park liggen ook de mooiste stranden en konden we het niet laten hier een poosje te liggen en heerlijk zwemmen in de oceaan, soms super grote golven, een ervaring apart.

Vandaag 25-03 zijn we naar San Jose vertrokken en morgen de afreis naar Nederland, ben oom weer blij dat we vertrekken en zeg dat Costa Rica een super mooi land is en het meer dan aan mijn verwachtingen heeft voldaan, dit alles had ook te maken met een hele leuke groep en een toffe reisleider die alles in het werk heeft gedaan om van deze reis een geslaagde reis te maken.

Ik hoop na deze vakantie jullie mee te kunnen laten genieten via de foto,s, film en de fotoboek.

tot as zondag, dan zal ik rond de klok van 8.30 weer op Nederlandse bodem landen.

groetjes en knuffie van mij

Ruud

• 26 Maart 2011 - 16:13

Nynke:

Na het lezen van al je geweldige reisverslagen, wens ik je een goede terugreis.