Incredible South Australie 9 - Reisverslag uit Hongkong, Hong Kong van Ruud Kersten - WaarBenJij.nu Incredible South Australie 9 - Reisverslag uit Hongkong, Hong Kong van Ruud Kersten - WaarBenJij.nu

Incredible South Australie 9

Door: Ruud Kersten

Blijf op de hoogte en volg Ruud

04 Februari 2017 | Hong Kong, Hongkong

vrijdag 3 februari
Na een heerlijk ombijt werden we om 8.25 door een gids opghaald voor een mooi stads tour. Da zie je pas hoe groot Hongkong is en de ene wolkenkrabber is nog mooier dan de andere. We gingen naar de Peak, het beste en mooiste uitzicht over heel Hongkong, nog eene rondleiding gehad waar ze sieraden maken. Daarna kregen we een mooie boottocht, mooie zicht vanaf het water op de wolkenkrabber en de vissersboten met daartussen de miljoenen kostende jachten, heel apart om dat te zien. Nog een markt bezocht en na 5 1/2 uur werden we weer netjes voor het hotel afgezet. Was een mooie dag om Hongkong per bus te verkennen.

zaterdag 4 februari
Vandaag onze laatste dag in Hongkong en van onze vakantie. We hebben met een ferry boot een overtocht naar de andere kant gemaakt een daar een mooie wandeling gemaakt, s'Middags rond de klok van 15.00 weer terug en ons voorbereid voor de terug reis, koffers gepakt. Na het eten worden we om 21.10 opgehaald en naar het vliegveld gebracht en onze vlucht staat gepland om 00:25 en zullen als alles goed verloopt om 6:15 (Nederlandse tijd) landen op schiphol

Peter en ik hebben genoten van onze vakantie, veel natuurschoon gezien en dieren. en onze slogun was steeds na iets moois te hebben gezien

DIT HEBBEN WE MOOI FF TE PAKKEN

De groetjes van ons twee en we hopen dat jullie via de verslagen toch een beetje mee hebben kunnen genieten.

Peter en Ruud