eerste verslag - Reisverslag uit Anuradhapura, Sri Lanka van Ruud Kersten - WaarBenJij.nu eerste verslag - Reisverslag uit Anuradhapura, Sri Lanka van Ruud Kersten - WaarBenJij.nu

eerste verslag

Door: ruud kersten

Blijf op de hoogte en volg Ruud

10 Maart 2012 | Sri Lanka, Anuradhapura

Op 7 maart vertrokken we om 16.45 vanaf schiphol naar Sri Lanka, via een tussen stop in Goa, India, kwamen we om 8.15 uur op het vliegveld van Colombo aan, inmiddeeks 8 maart. Hier stond onze reisleider Wilfred op ons te wachten, na het pinnen van het geld vertrokken we naar Negombo.

Na aankomst bij het hotel, redelijk hotel, zijn we s'middags met z,n alle een mooie bootreis wezen maken op de rivier. Veel vogels gezien, een zwemmende varaan. S'avonds lekker ergens gegeten en mijn nieuwe maatje gevonden.In de nacht 2x wakker geworden van onze wekker, stond nog op de Nederlandse tijd, lekker slim van ons.

9 maart
We vertrekken richting Anuradhapura, aankomst zijn we s,middag naar Mihintale gegaan en daar een mooie tempel bezichtigt, we moesten 1840 trappen omhoog, afzien dus, maar het uizicht was erg mooi, de tempel was ook mooi

Vandaag met z.n alle wezen fietsen, is al een belevenis op zich, links rijden en zeer goed uitkijken, als fietser ben je daar niks. Aantal mooie tempels gezien, ook was het afzien qua weer, veel water drinken.
We hebben een leuke groep en gaan leuk met elkaar om. Het bier smaakt goed, inhoud fles 0,625 liter, kleiner niet te krijgen.
Vanavond gaan we met een aantal in de stad eten, worden dan gereden door een tuktuk, gemotoriseerde driewieler.

tot nu toe is het genieten en morgen staan we al om 6 uur op. De groetjes van hier en tot de volgende mail

gr
Ruud

• 10 Maart 2012 - 10:40

Peter:

Hé Ruud!

Super om wat van je te horen. Leuk om te lezen dat je het naar je zin hebt en wederom een leuke groep, al kan deze niet tippen aan de Costa Rica groep natuurlijk ;-).
    Wel warm zeg zie ik, nou ja met die halve liters bier is dat wel een beetje vol te houden denk ik.

Geniet verder van je prachtige reis! Je maakt me wel een beetje jaloers hoor.
    Blijf van die mooie verhalen schrijven en lot's of fun!!!

Rood Witte Feyenoord Groet, haha

• 12 Maart 2012 - 06:09

Lydia:

Wij hebben genoten van jouw foto's, ze zijn prachtig en zo scherp ! Bij die klimmende jongen in de boom moesten we even kijken of jij het niet was !!!!!! Maar nee, hij drinkt kleine flesjes bier...zeker geen foto van ! Geweldig dat je een reisgenoot getroffen hebt. En die foto's ...posterwaardig ! Veel plezier. Groetjes van de hele commune hier.