eerste reisverslag - Reisverslag uit Maumere, Indonesië van Ruud Kersten - WaarBenJij.nu eerste reisverslag - Reisverslag uit Maumere, Indonesië van Ruud Kersten - WaarBenJij.nu

eerste reisverslag

Door: Ruud Kersten

Blijf op de hoogte en volg Ruud

23 April 2014 | Indonesië, Maumere

Woensdag 23 april
Na een goede nacht, gaan we zo voorr onze eerste ontbijt en daarna gaan we weer naar het vliegveld van Bali om door te vliegen naar Flores. Daar start onze vakantie en gaan we hopelijk veel mooie dingen zien.

We vertrokken afgelopen maandag op tijd vanaf schipholl met vliegtuig maatschapij Graruda, is een zeer goede maatschappij waar service hoog in het vaandel staat. Personeel zeer vriendelijk en behulpzaam en het eten is lekker. Bij onze tussenstop in Abu Dhabi mochetn we 40 min uit het vliegtuig om onze benen te strekken, moetsn worden getankt, denk dat je gingen voor de zegeltjes.Hierna vervolgde we de reis richting Jakarta waar we op tijd aankwamen, hier werden we zowat om de 50 mtr gecontroleerd door de douane, beetje overdreven, maar werden toch en keer of 5 gecontroleerd. Om 14.00 uur zaten we in het vliegtuig en we na een half uurtje bij de startbaan te hebben gewacht, gingen we uiteindelijk de lucht in.

Om 17.30 lande we op het vliegveld van Bali, hier werden we opgewacht door Anton, onze reisleider. Na een busrit van 40 min kwamen we aan bij ons hotel, een mooi hotel. Na onze tassen te hebben gedumpt zijn we geld gaan pinnen, mmm gelijk miljonairs, voor 160 euro kregen we 2.5000.000 roepias. Na het pinnen zijn we gaan eten aan het strand en Peter moest weer een groot biertje, kregen 0, 75 liter lekker koud bintang voor onze neus.
Na toch 2 dagen pittige reisdagen en weinig, dus geen slaap, lagen we rond de klok van 21.30 uur plat en hadden heerlijk geslapen en deze ochtend genoten van een heerlijk ontbijt, samen met Wim en Anja

Om 10.30 vertrekken we voor de verandering weer naar de luchthaven, misschien hier ook wel een keer of 5 langs de douane, grapje. We gaan dan vliegen naar het eiland Flores, waar uiteindelijk onze mooie echte reis van eiland gaat beginnen, hou jullie op de hoogte.

Groetjes van ons, Peter en ikkie

• 23 April 2014 - 07:27

Jan:

Ruud en Peter geniet van de reis en hoop mooie foto' s te zien

• 24 April 2014 - 08:56

Anita :

net terug van de vakantie ter gelegenheid van mijn verjaardag wil ik ook jou een goede tijd wensen. hopelijk zie je veel. groet van Anita

• 01 Mei 2014 - 23:44

Wim Verhage:

Salamat Pagi

Ziet er goed uit en lijkt me ook een mooie reis. Ik wens je veel plezier.

Is Anton de reisleider Anton Buu? Wil je hem de hartelijke groeten van me doen?

Wim