Thailand, Maleisië en Singapore 2 - Reisverslag uit Phuket, Thailand van Ruud Kersten - WaarBenJij.nu Thailand, Maleisië en Singapore 2 - Reisverslag uit Phuket, Thailand van Ruud Kersten - WaarBenJij.nu

Thailand, Maleisië en Singapore 2

Door: ruud

Blijf op de hoogte en volg Ruud

05 April 2018 | Thailand, Phuket

We vertrokken dinsdag 3 april om 11.15, tijd dat hij ook moest gaan, richting Singapore, waar we om 5.30 uur, de volgende dag, arriveerde. We hadden 3 uur voor de overstap naar Phuket en ook hier vertrokken we keurig op tijd. In Phuket aangekomen moesten we door de douane heen, een belevenis apart. Om 10.15 stonden we buiten waar iemand van een taxi bedrijf, hadden we in Nederland geboekt, ons stond op te wachten. Hoezo warm, zweet liep gelijk van mijn voorhoofd af, lekke koppakking dus. Na een rit van 1 1/2 uur kwamen we bij ons hotel aan.

Zijn vanaf ons hotel een stukje wezen lopen, een goede lunch genomen en terug naar het hotel. Onze kamer was inmiddels klaar en moet zeggen een mooie kamer met airco. Zijn 2 1/2 uur wezen slapen, waren beide erg moe, daarna richting centrum voor een heerlijke dinner. Na het eten nog een stukje verder gewandeld en wat we toen mee maakte was super, zee veel bars, de ladies staan buiten en proberen je naar binnen te krijgen, je ziet paaldanseressen, is absoluut een belevenis. Lekker wat aan een van de bars gedronken en na 1 whisky zijn we naar ons hotel gewandeld, beide moe.

5 april
Na een goede nacht en een goed ontbijt, zijn we gaan wandelen en langs het strand wezen gelopen. Ook nog een voet-vissen bad gehad, leuke belevenis, toen 2 tours geboekt, morgen gaan we snorkelen en as zondag gaan we zeelieden. En natuurlijk vanavond weer naar het uitgaanscentrum

Peter en ik genieten volop