voorbereiden vakantie Costa Rica - Reisverslag uit Hierden, Nederland van Ruud Kersten - WaarBenJij.nu voorbereiden vakantie Costa Rica - Reisverslag uit Hierden, Nederland van Ruud Kersten - WaarBenJij.nu

voorbereiden vakantie Costa Rica

Door: ruudkersten

Blijf op de hoogte en volg Ruud

25 Februari 2011 | Nederland, Hierden

voorbereiding vakantie Costa Rica

Lieve Familie en vrienden,

Over een week is het zover en gaat de vakantie naar Costa Rica beginnen, na maanden van voorbereiding(met name sporten)en diverse spulletjes inkopen, ben ik zo goed als klaar voor de mooie reis.
Jullie kunnen me volgen via waarbenjij.nu, jullie krijgen steeds een mail dat op waarbenjij.nu een korte reisverlag van mij staat, jullie kunnen hierop reageren door me terug te mailen, haha zo blijf ik een beetje op de hoogte wat er in Nederland afspeeld en met jullie zelf.

Ik schrijf nu een kort stukje, om te kijke of alles goed werkt en jullie deze mail ook ontvangen.

groetjes, ruud

• 25 Februari 2011 - 22:03

Jan Je Grote Broer:

Hoi Ruud zo te zien werkt alles, dus kan je met een gerust hart op vakantie gaan, ik zal aan je denken als ik lekker in mijn bedje lig en jij in de oerwoud aan het muggen jagen bent hahahahaha.
    Maar ik wens je een pracht vakantie toe geniet van alles het is je grote wens om te gaan, kom veilig thuis groetjes je kleine broertje

• 26 Februari 2011 - 10:55

Lukas En Wilma:

Hebben het bericht ontvangen

• 27 Februari 2011 - 13:31

Jan En Anita:

hebben je bericht ontvangen. Wij hopen dat je een goede reis zal hebben. veel plezier en mmoie indrukken opdoet.

goede reis.

• 27 Februari 2011 - 13:33

Anita:

sorry voor de typfout het moet natuurlijk mooie zijn.

• 28 Februari 2011 - 11:37

Thea:

Hoi Ruud

Zoals je ziet heb ik je mail ontvangen
    De tijd vliegt blijkt wel nog 1 week en dan ben ik wel wat jaloers op jou :D het lijkt me helemal geweldig zo'n reis
    Ik wens je heel veel plezier en ben benieuwd naar je reis verslagen..

Maak er wat van!!!!!!

Groetjessss Thea