zesde reisverslag - Reisverslag uit Monteverde, Costa Rica van Ruud Kersten - WaarBenJij.nu zesde reisverslag - Reisverslag uit Monteverde, Costa Rica van Ruud Kersten - WaarBenJij.nu

zesde reisverslag

Door: ruudkersten

Blijf op de hoogte en volg Ruud

15 Maart 2011 | Costa Rica, Monteverde

lieve famulie en vrienden,

14-03 zijn we s,morgens vroeg vertrokken naar Monteverde, de rit ernaar toe was mooi, laatste gedeelde ging over een verharde weg, dus mosten dus langzaam rijden, maar dat had ook wel weer wat.

s,Avonds een avond wandeling gemaakt met een gids door een bos, dieren in het donker spotten, kwamen al gelijk een wasbeertje tegen en n het donker zagen diverse vogels in de bomen zitten, heb ze mooi op de foto kunnen krijgen en ook nog een tarantula, de vogelspin, op de foto kunnen krijgen moet zeggen dat deze zeer uit de kluiten was gewassen, maar zo gaaf.

Vandaag 15-03 zijn we naar het adventure park in Monteverde geweest en een mooie tocht over hangbruggen, hoog door de bomen,de natuur is prachtig en ook diverse gekleurde kolibries kunnen filmen en fotograveren.

Hierna zijn we naar de nevelwoud geweest, ook deze tocht was zeer de moeite waard geweest, we hebben wederom geluk gehad, hier regend het 90% van het jaar, wij hadden het droog. vooral de natuur was erg mooi, zeer veel mos die aan de bomen groeien.

tot het volgende verslag

groeten en knuf

Ruud

• 16 Maart 2011 - 15:28

Jan En Anita:

Het lijkt me eng zo'n vogelspin , kijk wel uit . volgens mij is dit je vijfde reisverslag, maar misschien hebben we er een gemist. geniet nog 11 dagen, zijn benieuwd naar film en foto's.

• 17 Maart 2011 - 11:41

Wasbeertje:

Hoi wereldreiziger, wel gaaf zo'n wasbeertje. En heb je meteen de was laten doen! Oja die vogelspin kwam die voorbij vliegen...

Lijkt mij zeker een fantastische belevenis. Geniet ervan.

Je beschrijft dat de natuur prachtig is en dat geloof ik direct maar zijn de lokale mensen ook mooi en aardig... (Avatar). Vergeet je niet om deze ook op de foto te zetten.

Zoals ik lees is de temeratuur prima om te ondernemen. Vraag, wat vond je tot nu toe het mooiste wat je gezien hebt! Dan ga ik meteen googlen om er een beeld bij te krijgen.

Ruud, ik kijk uit naar je volgend reisverslag...

Peter B