eerste reisverslag - Reisverslag uit Sarapiquí, Costa Rica van Ruud Kersten - WaarBenJij.nu eerste reisverslag - Reisverslag uit Sarapiquí, Costa Rica van Ruud Kersten - WaarBenJij.nu

eerste reisverslag

Door: ruudkersten

Blijf op de hoogte en volg Ruud

07 Maart 2011 | Costa Rica, Sarapiquí

Lieve familie en vrienden,

hier mijn eerste reisverslag vanuit het mooie en zonnige Costa Rica. Na vetrek vanuit Nederland,preies om 10 uur, kwamen we om 13.45 uur,amerikaanse tijd, aan op het vliegveld van Houston, hier ontmoete ik ook de andere reisgenoten, mag wel zeggen na 2 dagen dat we een hele leuke groep hebben,om 18.00 uur gingen we weer de lucht in richting San Jose en lande daar om 21.30 uur.
We langen rond 23.30 in bed, in Nederland was het toen al 5.30 uur, de volgende dag.

Zal nu een en andere vertellen over mijn belevenissen tot op heden, we hebben een chocolade toer gemaakt, prachtige bos/oerwoud wandeling gemaakt en vandaag wezene raften, dit was zo super, van een 5 mtr hoge rots afgesprongen, in snelstromend water gezwommen en zoveel mooie dieren al gezien en gefotografeerd, waaronder prachtig gekleurde vogel, hagedissen, mooie planten en bloemen, temp is hier 30 graden en s,avonds koeld het lekker af, morgen gaan we met een boot het water op en zullen hopelijk krokodillen gaan zien en diverse andere vogels, ook al een toekan op de foto gezet, ik geniet volop, tot het volgende reisverslag

groetjes en dikke knuf, Ruud

• 07 Maart 2011 - 20:44

Lydia:

Raften en van een 5 mtr hoge rots gesprongen....goed van jou ! Voortaan niet meer op de trampoline of in een kliko dus maar meer de stoere dingen. Dan gaat het ook gewoon goed. Goed van je dat je zo heerlijk kan genieten daarginds. Wij genieten via dit verslag een klein beetje met jou mee. Laat je anderen ook foto's van jou maken met jouw toestel als 'bewijs'....(van goed gedrag dan). Lekker genieten vent, is je zo gegund. Groetjes

• 09 Maart 2011 - 09:17

Jan En Anita:

Zo te lezen beleef je veel. geniet van alles en maak mooie foto's zodat wij ook nog kunnen meegenieten.
    doe voorzichtig .ons vorige bericht is niet doorgekomen zo te zien ,maar we denken wel aan je.

liefs van Jan en Anita

• 11 Maart 2011 - 15:10

Gijsje:

Hoi Ruud, al weer een week vrij hé!
    Wat gaat het snel. Leuk om wat mee te beleven tijdens jou avontuur.
    Dylan heeft ook net jou foto gezien en vroeg zich af waar je eigenlijk bent. Nou dit kunnen we niet uitleggen. Jij bent volop aan het genieten op het water en wij zouden Sander straks op gaan halen. Alleen we kregen net een telefoonje dat het niet doorgaat. Het vliegtuig is kapot. Dus nu maar hopen dat het morgen wel kan. We zijn allemaal even van slag maar ja zulke dingen gebeuren. Je hebt de hartelijke groeten van ons allen. Tot een volgende keer. Gijsje.