derde reisverslag - Reisverslag uit San José, Costa Rica van Ruud Kersten - WaarBenJij.nu derde reisverslag - Reisverslag uit San José, Costa Rica van Ruud Kersten - WaarBenJij.nu

derde reisverslag

Door: ruudkersten

Blijf op de hoogte en volg Ruud

11 Maart 2011 | Costa Rica, San José

we zijn vandaag met een boot de rivier opgegaan en zagen weer veel dieren waaronder de beroemde blondie aap, vermelde gisteren dat haar naam goldie aap was, maar ze heet dus blondie, wij noemen haar dus nu de blondie goldie aap, heb der mooi op de foto gekregen en ook een hagedis op de foto-film gekregen die over water kan lopen, de naam van de hagedis is jezus christus, we hebben der zien lopen over het water, diverse vogels gezien en ik heb een slang kunnen filmen die de boom in ging, deze was zeer snel en ondanks dat heb ik hem toch te pakken kunnen krijgen op de film, we stonden er nog geen 3 mtr vandaag, zwarte slang met strepen aan de onderkant, jullie zullen het gaan zien en ook grote leguanen gespot en gefilmd en gefotografeerd, tot 1,5 mtr lang incl staart.

Ik ga helaas niet mee met de tracking, ondervind teveel hinder van mijn rug en wil het risco niet lopen, niet voor mezelf of de andere reisgenoten, is jammer maar ik zie zoveel dat dit alles weer vergoed, gaan nu 8 reisgenoten die tracking doen van de 18.

Ik ga nu een duik in het water nemen en vollybal doen met een aantal, doen we in het water, hier regent het meestal s,nachts en overdag heerlijk weer, rond de 30 graden.

zo ga stoppen en zeg maar weer tot de volgende keer

groetjes en een dikke knuffffff

Ruud

• 12 Maart 2011 - 15:32

Lydia:

He joh, toch wel een fikse teleurstelling dat je alsnog niet mee kunt vanwege je rug. Maar wel verstandig dat je geen risico's neemt, nu kun je wel genieten van de rest van de reis en alles wat er nog komen gaat. Alsnog balen voor jou. Dat wordt een keertje terug dan.....of een ander oerwoud opzoeken, in Suriname of zo.... Fijn dat je geniet, we zullen een paar dagen vrij nemen om alle foto's en filmmateriaal te komen bekijken. Knuf

• 13 Maart 2011 - 14:06

Jan En Anita :

Wat een belevenissen allemaal.
    jammer dat je niet mee gaat met de trekking, maar last van je rug en dan niet goed liggen is ook niet alles , (sleep je daarvoor je matje mee! )
    gelukkig bijven er nog genoeg achter.
    we wensen je veel plezier, en kijk ook even op je mail als je dat nog niet gedaan hebt.